Det verkar som att ett konto redan har skapats för
Vänligen ta kontakt med den ansvarige personen inom företaget.
1. BAKGRUND
Det här avtalet, (”Avtalet”) gäller när vi på̊ Figgy AB, org. nr. 559434–7980, tillhandahåller tjänster till er.
I detta Avtal betyder ”vi”, ”oss” eller ”Figgy” Figgy AB och ”ni”, ”er” eller ”kund” ni som kund.
2. DEFINITIONER
Nedan listas en del ord som används genomgående i Avtalet. Orden ska ha den betydelse som anges nedan.
Anslutningspunkten | Den punkt där vår tjänst görs tillgängliga för er |
Användare | Den person som ni har givit tillgång till tjänsten. Användare ska vara anställd hos er, eller annars jobba för er räkning, till exempel en konsult. |
Avtal | Det här avtalet. |
Kunddata | Data som ni på något sätt, själv eller genom Användare, överlämnar till oss eller som vi annars får del av genom er användning av Tjänsten. |
Kund med Byråavtal | Klient som har ingått avtal med en redovisningsbyrå eller liknande företag om ekonomitjänster baserade på Tjänsten. |
Tjänsten | Den tjänst som vi har kommit överens om att vi ska tillhandahålla er. |
3. VAD FÅR NI NÄR NI BESTÄLLER TJÄNSTEN?
Vilken tjänst omfattas av avtalet?
Det här Avtalet gäller för tjänsten som ni har beställt i samband med ingåendet av avtalet. Det gäller även för nya beställningar som ni gör under avtalstiden.
Hur tillhandahåller vi tjänsten?
Vi tillhandahåller vår tjänst i enlighet med de krav på kompetens och kvalitet som gäller inom branschen, enligt god sed på marknaden och i enlighet med vad som gäller enligt de lagar och förordningar som är tillämpliga.
Kan Figgy anlita andra för att leverera tjänsten?
Ja, vi får anlita underleverantörer för att utföra uppdrag åt oss och därmed hjälpa oss att leverera tjänsten till er.
Vad gäller för förändring och utveckling av tjänsten?
Vi arbetar ständigt med att förbättra och utveckla tjänsten och vi avgör själva när och hur vidareutveckling ska ske. Vi bestämmer också vilka förbättringar och tekniska anpassningar som ska göras. Vi har rätt att under avtalstiden förändra Tjänsten
4.ER RÄTT ATT ANVÄNDA TJÄNSTEN
Genom avtalet får ni rätt att använda vår tjänst.
Genom det här Avtalet upplåter Figgy en icke-exklusiv, icke-upplåtbar eller överlåtbar rätt för er att i Sverige under Avtalets giltighetstid själva nyttja och att låta användare nyttja tjänsten. Observera att användare ska vara anställd hos er, eller annars jobba för er räkning, till exempel en konsult.
5. VAD HAR NI FÖR SKYLDIGHETER AVSEENDE TJÄNSTEN?
Allmänna skyldigheter
Ni får bara använda tjänsten för lagliga ändamål och endast enligt villkoren i detta Avtal. Ni är ansvariga för att den information som läggs in i tjänsten inte bryter mot gällande lagstiftning, till exempel immaterialrätts- och dataskyddslagstiftning. Vad gäller vid användning av tjänsten?
Följ instruktioner för tjänsten
När ni och era Användare använder tjänsten är ni skyldiga att följa våra instruktioner för Tjänstens användning. Det gäller även för andra eventuella instruktioner som tas fram av oss eller någon annan som vi ingått avtal med. Ni ansvarar för att era användare förstår att de är skyldiga att följa sådana instruktioner.
Skydda åtkomsten till tjänsten
Ni ansvarar för att lösenord till tjänsten förvaras på ett säkert sätt. Ni ansvarar själva för om någon obehörig, som inte ska få tillgång till tjänsterna, får tillgång till tjänsterna och kan använda dem.
Vi har rätt att begränsa eller stänga av användare
Vi har rätt att begränsa eller stänga av en eller flera specifika Användares åtkomst till Tjänsten om tillhandahållandet av Tjänsten medför att vi eller någon av våra andra kunder riskerar att drabbas av en skada som innebär mer än en mindre nackdel. Vi får då bara göra vad som är nödvändigt för att hantera den risk eller de andra skäl som gav oss anledning att begränsa åtkomsten till tjänsten.
Ha koll på de övriga program ni använder
Ni ansvarar för att de program ni använder som tillhandahålls av någon annan, så som till exempel webbläsare, PDF-läsare, toolbars, antivirusprogram och brandväggar, är korrekt installerade och tillåter att den som använder tjänsten går in på och använder de webbplatser som tjänsten hänvisar till. Ni ska också se till att webbläsaren kontinuerligt är uppdaterad med den senaste versionen.
Ingen kontinuerlig överföring eller lagring i tjänsten.
Ni får inte använda tjänsten till att till exempel lagra videomaterial, musik eller annat material som inte är avsett att användas till bokföring.
Ansvar för eventuella krav som riktas mot oss
Om någon annan riktar krav mot oss på grund av er eller era användares användning av tjänsten eller tredje parts tjänster ska ni hålla oss skadelösa genom att ersätta oss för den skada eller förlust vi lidit på grund av kravet.
Exempel på sådana krav är begäran om ersättning för intrång i tredje parts immateriella rättigheter så som upphovsrätt eller varumärke. Vi ska även ha rätt att ge vidare rätten att framställa sådan begäran och därmed låta någon annan framställa begäran.
6. TJÄNSTENS TILLGÄNGLIGHET
Är tjänsten alltid tillgängliga för er?
Allmänt om Tjänstens tillgänglighet
Vår tjänst är tillgängliga dygnet runt vid anslutningspunkten, med undantag från planerade driftstopp samt eventuella ej planerade avbrott pga andra omständigheter. Service nivåer??
Planerade driftstopp
Ibland behöver vi uppdatera eller på annat sätt underhålla tjänsten. Då måste vi tillfälligt begränsa tillgängligheten till tjänsten, vilket vi alltid försöker göra utanför kontorstid. Vi kommer informera er om planerade avbrott i förväg så långt det är möjligt.
7. VAD GÄLLER OM DET ÄR FEL PÅ TJÄNSTEN?
Vilka fel ansvarar Figgy AB för?
Vi ansvarar för fel på tjänsten som innebär att tjänsten inte fungerar som de ska avseende tjänstens innehåll eller funktion, förutsatt att felet beror på oss. I det fall det är fråga om ett fel i tjänsten som gör att bearbetningen av kunddata leder till ett felaktigt resultat, så åtar vi oss att, så snart som omständigheterna kräver med hänsyn till typen av fel och omständigheterna i övrigt, utan extra kostnad för er, göra en ny bearbetning av Kunddata. Ni kan anmäla fel till oss dygnet runt, alla dagar, via vår hemsida.
Vilka fel ansvarar Figgy inte för?
Vi ansvarar inte att årsredovisningen ni läser in är rätt.
Vi ansvarar inte heller för fel som beror på er, användare, eller någon annan som vi inte ansvarar för, till exempel andra leverantörer som ni har ingått avtal med som är kopplade till vår Tjänst.
Förutsättningar för att vi ska åtgärda fel
För att vi ska vara skyldiga att åtgärda fel som vi ansvarar för måste nedanstående punkter vara uppfyllda:
Ni hör av er till oss och anmäler felet inom trettio (30) dagar efter det att ni upptäckte eller borde ha upptäckt felet, och ni ser till att vi får den information som vi behöver för att kunna hantera felet, och felet anses vara av inte oväsentlig betydelse för gemene kund.
Om förutsättningarna är uppfyllda kommer vi att åtgärda felet med den skyndsamhet som omständigheterna kräver.
Att internet inte fungerar är inte ett fel
Eftersom vår tjänst är beroende av internet kan problem med internet så som avbrott, fördröjningar, buggar och liknande hinder mellan tjänsten och användaren medföra att tjänsten inte fungerar som den ska. Eftersom problem med internet ligger utanför Figgys kontroll är detta inte ett fel i tjänsten och ska inte heller räknas in när tjänstens tillgänglighet beräknas.
Figgy ansvarar inte för andra fel än vad som anges här
Det som anges om fel i det här avsnittet är Figgys enda ansvar med anledning av fel i tjänsten.
8. VAD KAN MAN BLI SKADESTÅNDSSKYLDIG FÖR OCH FINNS DET NÅGRA BEGRÄNSNINGAR AV ANSVARET?
Kunds ansvar
Ni ska ersätta oss för skador som vi lider på grund av att ni eller era användare genom försumlighet använt tjänsten i strid med avtalet eller på sätt som skadat oss.
Finns det någon begränsning i Figgys ansvar?
Ja, vårt sammanlagda ansvar är begränsat till så kallad direkt skada. Så länge vi inte agerat med avsikt eller varit grovt vårdslösa kan vi, under löpande period om tolv (12) månader, maximalt bli skyldiga att betala ett prisbasbelopp enligt 2 kap. 6 § socialförsäkringsbalken.
Vi ansvarar inte för så kallad indirekt skada, till exempel utebliven eller förlorad vinst och/eller produktion.
Vi ansvarar bara för skador gentemot er. Vi ansvarar inte gentemot andra, till exempel användare, era anställda, kunder, leverantörer eller samarbetspartners.
Skadeståndsanspråk ska anmälas skriftligen till den andra parten. Anmälan ska ske så fort som möjligt men senast inom två (2) månader efter att omständigheten upptäckts eller borde ha upptäckts.
9. OMSTÄNDIGHETER UTANFÖR VÅR KONTROLL (FORCE MAJEURE)
Vi ansvarar inte för omständigheter utanför vår kontroll
Vi ansvarar inte för förlust eller skada som ni kan komma att drabbas av om våra möjligheter att uppfylla Avtalet har förhindrats eller väsentligen försvårats av omständigheter som vi eller vår leverantör inte rimligen kunnat kontrollera eller förvänta oss. Exempel på sådant kan vara arbetskonflikt, krig, uppror eller upplopp, pandemi eller epidemi, mobilisering eller oförutsedda militärinkallelser, rekvisition, beslag, valutarestriktioner, export- eller importrestriktioner, lockout eller annan arbetskonflikt, jordbävning, blixtnedslag, eldsvåda, översvämning eller vattenskada, allmän varuknapphet eller knapphet i fråga om transportmedel, lagstiftning eller myndighetsrestriktioner.
10. VILKA UPPGIFTER FÅR INTE LÄMNAS UT (SEKRETESS)?
Vad har vi för skyldigheter avseende sekretess?
Vi båda förbinder oss i förhållande till varandra att inte lämna ut viss information till någon annan.
Vilken information får inte lämnas ut (så kallad Konfidentiell Information)?
Den information som inte får lämnas ut (”Konfidentiell Information”) är alla uppgifter av ekonomisk, teknisk, kommersiell eller annan art som någon av parterna får del av med anledning av Avtalet eller genom något förhållande som hänger ihop med Avtalet. Det spelar ingen roll om informationen är skriftlig eller inte. Det spelar inte heller någon roll om informationen kommer direkt från er eller oss, om informationen kommer från någon annan eller om uppgiften uppkommer under tiden ni använder vår tjänst.
Information ses dock inte som konfidentiell Information om det kan visas att:
informationen är publikt tillgänglig eller blir publikt tillgänglig på annat sätt än genom att den av oss som mottagit informationen av den andra har brutit mot sekretessen, någon av oss på egen hand tagit fram informationen innan ingåendet av Avtalet och den parten inte har fått informationen genom direkt eller indirekt överträdelse av Avtalet,
någon av oss behörigen har fått tillgång till informationen från någon annan, utan att vara bunden av sekretess i förhållande till denna andra part, samt någon av oss, utan att vara bunden av sekretess, redan kände till informationen när den mottogs från den från den andra av oss.
Finns det några undantag från sekretessen?
Ja, oavsett vad som anges ovan om sekretess har vi rätt att lämna ut den Konfidentiella Information (som inte innehåller personuppgifter) som anges nedan till Figgys, samarbetspartners eller leverantörer:
information om vilka ni är, annan information som behöver lämnas ut för att vi, vår leverantör eller vår samarbetspartner ska kunna leverera.
Vi har vidare alltid rätt att informera ett företag om att de har ett konto hos oss.
Konfidentiell Information får inte användas för andra syften
Ingen av oss får använda konfidentiell Information för andra syften än för att fullgöra våra respektive rättigheter och skyldigheter enligt det här Avtalet.
Information som någon av oss är skyldig att lämna ut
Vi har båda rätt att lämna ut Konfidentiell Information eller annan information som vi är skyldiga att lämna ut enligt lag, domstols-/myndighetsbeslut eller enligt bindande börsregler. Vi har också båda rätt att lämna ut Konfidentiell Information eller annan information om informationen omfattas av beslut om tvångsmedel från brottsutredande myndighet (till exempel Polis, Åklagarmyndighet eller Ekobrottsmyndigheten) eller som annars är relaterad till misstanke om brott för vilket fängelse är en möjlig påföljd.
Sekretessförbindelse för anställda m.m.
Vi ska båda, genom en sekretessförbindelse eller på annat lämpligt sätt, se till att anställda, konsulter och annan personal som anlitas är bundna av sekretess i enlighet med det som anges om sekretess i det här avsnittet. Vi ska även ansvara i förhållande till varandra, för att eventuella underleverantörer vi har samt anställda hos underleverantörerna som deltar i uppdraget, är bundna av motsvarande sekretess.
11. BEHANDLING AV PERSONUPPGIFTER
Hur behandlas personuppgifter inom ramen för tjänsten?
Figgy är personuppgiftsansvarig för behandlingen av bland annat användares inloggningsuppgifter och beteende inom ramen för tjänsten.
Nedan ser du personuppgifter vi behandlar om dig:
När du beställer Tjänsten samlar vi in kontaktuppgifter om dig som kontaktperson och företagsuppgifter om dig som blir kund. Vi kommer komplettera de uppgifter du anger med uppgifter vi hämtar från andra parters register bland annat bransch (SNI-kod och SNI-grupp), omsättning och antalet anställda. Vi kan också komma att lägga till mer information om dig som kund i vårt CRM-system, till exempel information som betalningshistorik, faktureringsinformation, VAT-nr, om det finns en koppling till redovisningsbyrå och i så fall vilken, m.m
Om du har ingått ett avtal med oss och du gjort det som enskild firma behandlar vi uppgifter om dig som affärspartner. Om du har ingått avtal med oss som företrädare för någon annan behandlar vi också kontaktuppgifter om dig som kontaktperson. Du kan även vara registrerad kontaktperson hos oss för din organisation.
Alla användare har användaruppgifter och online-identifikationer hos oss för att kunna använda Tjänsten. När du använder Tjänsten samlar vi in uppgifter om ditt beteendemönster, det vill säga vad du gör och hur du använder Tjänsten. Exempel på uppgifter som vi samlar in är hur du klickar dig runt mellan olika sidor och funktioner i programmet, på vilket sätt du använder funktionerna, vilka tidpunkter du loggar in och ut och hur länge du är inloggad, från vilken enhet du loggar in, dina svar när du lämnar feedback i Tjänsten m.m.
Figgy samlar in uppgifter om dig som kund för att kunna hantera din beställning, identifiera, fakturera, skapa affärsrelationen, för statistiska ändamål, för att kunna förbättra och utveckla Tjänsten . Företagsuppgifter om dig som affärspartner behövs för att vi ska kunna fullgöra avtalet och kontaktuppgifter om dig som kontaktperson för att vi ska kunna kontakta dig.
12. VAD FÅR VI GÖRA MED KUNDDATA?
Får vi använda er data?
Vi har inte rätt att använda kunddata om inte annat anges i det här avtalet.
Vilken data får vi använda och hur?
Vi får använda kunddata för att fullgöra uppdraget
Vi får även överföra kunddata till leverantör och samarbetspartner för att kunna leverera tjänsten.
Vad har ni för ansvar avseende Kunddata?
Ni ska se till att Kunddata är fri från virus, trojaner, maskar eller annan programvara eller kod som kan skada tjänsten.
Ni ska även ersätta Figgy för all skada som vi åsamkas direkt eller indirekt på grund av att innehållet i Kunddata eller användningen av kunddata i tjänsten strider mot tillämplig lagstiftning. Detta kan till exempel handla om att innehållet utgör intrång i immateriell rättighet eller annan rättighet.
Som kund kan ni alltid ta ut Kunddata från tjänsten. I samband med att ni säger upp Avtalet är det upp till er att ta ut all Kunddata från Tjänsten som ni kan komma att behöva för framtida bruk.
13. IMMATERIELLA RÄTTIGHETER
Vi behåller alla immateriella rättigheter till tjänsten
Det här avtalet gör inte att upphovsrätt eller andra immateriella rättigheter till tjänsten överlåts till er, till den som använder tjänsten eller till någon annan.
Ni får inte kopiera, ändra eller på annat sätt hantera programvara eller annat material som hör till tjänsten.
Vad gäller vid immaterialrättsintrång som beror på er eller användare?
Ni ska försvara oss om krav riktas eller talan förs mot oss om intrång på grund av er eller den som använder tjänsten i strid med detta avtal. Detta sker då på er egen bekostnad. Ni ska också ersätta oss för alla de kostnader och skadestånd som vi genom förlikning eller dom kan bli skyldiga att betala.
14. VAD GÄLLER OM VI FÅR OLIKA INSTRUKTIONER FRÅN OLIKA PERSONER HOS ER?
Om olika personer som företräder er ger oss olika instruktioner har vi rätt att begära skriftlig instruktion från er styrelse eller från en person som har behörighet att företräda er. Detta kan till exempel handla om vem som ska få tillgång till kunddata eller andra instruktioner gällande tjänsten. Vi ska också ha rätt att välja vems instruktioner vi ska följa, så länge det inte innebär att vi i övrigt bryter mot avtalet.
Särskilt om olika instruktioner från er och er redovisningsbyrå.
Om vi får olika instruktioner från å ena sidan personer som är behöriga att företräda er och å andra sidan personer från redovisningsbyrån som är behöriga att företräda er gällande tjänsten, har vi rätt att välja vems instruktioner vi ska följa, så länge det inte innebär att vi i övrigt bryter mot avtalet.
15. HUR LÄMNAS MEDDELANDEN?
Hur lämnar vi meddelanden?
Vi kommer att lämna meddelanden till er via tjänsten, brev till den adress som ni har angett eller e-post till den e-postadress som ni har angett.
Meddelanden per post
Meddelanden vi skickar till er per post anses ha kommit er tillhanda senast tre (3) arbetsdagar efter det att meddelandet skickades från oss. Meddelanden per post skickas till den adress som ni senast skriftligen lämnat till oss.
Meddelanden i tjänsten och per e-post
Meddelanden vi skickar till er i tjänsten eller via e-post anses ha kommit er tillhanda omedelbart. Meddelanden som skickas via e-post skickas till den e-postadressen som ni senast skriftligen lämnat till oss.
Ni ska se till så att vi har rätt kontaktuppgifter
Ni ska meddela oss i tjänsten om uppdateringar av adress, e-postadress eller andra kontaktuppgifter som ni lämnat till oss.
16. KAN AVTALET ÄNDRAS OCH I SÅ FALL HUR?
Hur länge gäller avtalet?
Avtalstiden är samma period som betalningsperioden, om ni betalar kvartalsvis så gäller Avtalet för motsvarande tid, ett kvartal i taget period.
18. KAN AVTALET UPPHÖRA INNAN AVTALSTIDEN ÄR SLUT?
När får avtalet sägas upp innan avtalstiden är slut?
Utöver vad som annars anges i detta avtal har vi båda rätt att med omedelbar verkan säga upp avtalet om den andra av oss har:
brutit mot avtalet och inte rättar till det inom trettio (30) dagar efter att ha mottagit den andra partens skriftliga meddelande om avtalsbrott, eller inleder likvidationsförfarande, ansöker om eller försätts i konkurs, ställer in betalningarna eller på annat sätt kan befaras vara på väg mot obestånd.
Utebliven betalning
Vi har rätt att med omedelbar verkan säga upp Avtalet om betalning av faktura inte har skett trettio (30) efter förfallodatum.
Hur skickas meddelande om uppsägning?
Meddelande om uppsägning skickas på samma sätt som andra meddelanden ska skickas enligt avtalet, läs vidare punkt 15 ”Hur lämnar vi meddelanden?”
Vad innebär det att avtalet har sagts upp?
Från och med den dag då avtalet upphör så har ni och era användare inte längre någon rätt att använda vår tjänst.
19. ÄR DET TILLÅTET ATT ÖVERLÅTA AVTALET TILL NÅGON ANNAN?
Är det tillåtet att överlåta Avtalet till någon annan?
Ni har inte rätt att överlåta era rättigheter enligt det här avtalet till någon annan om inte vi skriftligen har gått med på det i förväg.
Vi har rätt att överlåta avtalet utan ert föregående godkännande.
Ny avtalspart måste godkänna avtalsvillkoren
Om ni har fått vårt godkännande att överlåta avtalet blir överlåtelsen gällande gentemot oss först när den nya avtalsparten skriftligen bekräftat att denne accepterar avtalsvillkoren genom att godkänna dessa i tjänsten och övertar eventuella skyldigheter som ni har gentemot oss vid tiden för överlåtelsen.
20. VILKET LANDS LAG GÄLLER FÖR AVTALET OCH HUR SKA EVENTUELL TVIST LÖSAS?
Svensk lag ska tillämpas
Våra respektive rättigheter och skyldigheter enligt detta avtal ska bestämmas i enlighet med svensk lag.
Eventuella tvister ska slutligt avgöras genom skiljedomsförfarande
Tvister i anledning av detta Avtal ska avgöras slutligt enligt Sydsvenska Industri- och Handelskammarens skiljedomsregler.
Reglerna om förenklat skiljeförfarande ska tillämpas, om inte Sydsvenska Industri- och Handelskammarens Skiljeråd med beaktande av tvistens svårighetsgrad, tvisteföremålets värde och övriga omständigheter bestämmer att reglerna om ordinärt skiljeförfarande ska tillämpas. I sistnämnda fall ska Skiljerådet också bestämma om skiljenämnden ska bestå av en eller tre skiljemän.
Skiljeförfarandets säte ska vara Stockholm, Sverige. Språket för förfarandet ska vara svenska.
Rätt att vända sig till domstol eller annan behörig myndighet
Vi båda har alltid rätt att vända oss till svensk domstol eller annan behörig myndighet om det kapitalbelopp tvisten avser inte överstiger 100 000 SEK.
Integritetspolicy för Figgy av Falköga Tech Hub
2023-11-27
1. Introduktion
Välkommen till Figgy av Falköga Tech Hub. Denna integritetspolicy förklarar hur vi samlar in, använder, avslöjar och skyddar din information när du använder vår webbapp Figgy. Vi är åtagit oss att skydda din personliga data i enlighet med Bolagsverkets regler och den svenska dataskyddslagen (Personuppgiftslagen - PUL), och att säkerställa att din integritet respekteras och bibehålls.
2. Insamling och användning av data
2.1 Information som vi samlar in:
Vi samlar endast in den väsentliga informationen som krävs för att förbättra funktionaliteten hos Figgy och för att nå ut till en bredare användarbas. Detta inkluderar, men är inte begränsat till, användarbeteende inom appen, feedback och användningsstatistik. Ingen identifierbar personlig information samlas in utan uttryckligt samtycke.
2.2 Hur vi använder din information:
Den insamlade informationen används enbart för att förbättra appens funktioner, effektivare adressera användarnas behov och för att strategiskt nå ut till potentiella nya användare. Vår användning av data sker i strikt överensstämmelse med de riktlinjer som anges av Bolagsverket och den svenska dataskyddslagen, vilket säkerställer etisk hantering av all information.
3. Delning och avslöjande av data
3.1 Ingen delning med tredje part:
Vi står fast vid vårt åtagande att inte dela någon insamlad data med tredje part. Din information används uteslutande för utveckling och förbättring av Figgy och kommer inte att avslöjas, säljas eller utbytas med några externa enheter.
3.2 Juridisk efterlevnad och säkerhet:
Eventuell avslöjande av data kommer att ske strikt i enlighet med lagliga skyldigheter eller för att säkerställa säkerheten för webbappen och dess användare, i enlighet med bestämmelserna i den svenska dataskyddslagen.
4. Datasäkerhet
Vi genomför robusta säkerhetsåtgärder för att skydda den data vi samlar in, och upprätthåller integriteten och konfidentialiteten av din information i linje med den svenska dataskyddslagen.
5. Användares rättigheter och tillgång till data
5.1 Tillgång till din data:
Du har rätt, som stipulerat av den svenska dataskyddslagen, att få tillgång till, rätta till eller radera alla personuppgifter som vi har om dig. Förfrågningar om datatillgång kan göras genom kontaktuppgifterna nedan.
6. Ändringar i denna integritetspolicy
Vi förbehåller oss rätten att ändra denna policy. Alla ändringar kommer att kommuniceras effektivt till våra användare, och den uppdaterade policyn träder i kraft från datumet för ändring.
7. Kontakta oss
För eventuella frågor eller oro gällande våra integritetspraxis, vänligen kontakta oss på info@figgy.se